zondag 2 augustus 2009

ZOMAAR EEN ZONDAG

Een Holland plaatje op een Hollandse zomer zondag.
Ik hoorde de regen al voordat ik echt wakker was.
Wat een heerlijk idee dat je er dan niet direct uit hoeft.
De meiden kwamen heerlijk bij me liggen en we keuvelden wat af.
Het was echt een ontspannen zomerse zondag en daar past deze foto ook bij.

Nadat ik de koffer voor de meiden had ingepakt bleef er nog tijd over om de kasten uit te zoeken!
4 Vuilniszakken met oude kleding en schoenen zijn er naar "de zak van Max" gegaan.
Wat ruimt dat lekker op!
Maar in dit koffertje zit wat anders! Geen kleding o.i.d. maar wat te handwerken voor de vakantie misschien is dat nog wel belangrijker dan kleding....


Wan ik mag van mezelf ( eindelijk ) aan een nieuw project beginnen en dat wordt deze stitchery van Leanne Beasley uit de Australian Homespun.
Vele projecten worden er reeds afgemaakt, al kriebelt er nog wat om als affo te eindigen maar dat kan niet mee op vakantie.
Dus voor nu een weekje blogstilte.

Geen opmerkingen: