maandag 7 september 2009

AIRBORNEWANDELTOCHT EN GRENZEN

Afgelopen zaterdag was het zover.
We liepen de airbornewandeltocht. 25 kilometer wel te verstaan.
Cèntaine liep deze huppelend maar voor mij werden de laatste meters strompelen.
De medaille heeft Ben opgehaald en na een klein uurtje in de auto zei mijn bekken "bekijk het maar".
Nooit gaf mijn lichaam zo duidelijk aan dat de grens bereikt was.. Ik ken dat niet maar werd nu met de neus op de feiten gedrukt.
Zondag was dus echt een rustdag en ibuprofen.
Wat was ik blij met mijn vrije dag vandaag.
Het lopen gaat weer een stuk beter en er werden zelfs weer wat klusjes in huis gedaan.
Maar ook vandaag veel rust en daar hoort natuurlijk wat te handwerken bij.
Hier zie je blok 8 van reendeer and snowman.
Deze had ik nog beloofd.

En na de strijk heb ik blok 1 van Tail Feather afgemaakt.
Blok 2 van T.F. ligt voorbereidt klaar voor vanavond maar eerst naar een info avond van de school van Ximene.


2 opmerkingen:

Simone zei

Ik vond het al dapper die 25 km! Knap hoor, dat je het toch gehaald hebt. Dan heb je wel 2 rustige dagen met veel handwerkjes verdiend :)

Jantine zei

De airbornewandeltocht, die heb ik ooit met school wel gelopen, maar toch geen 25 km, wat een prestatie! Dat had mijn bekken ook vertikt denk ik, ik hoop dat je weer opgeknapt bent?