dinsdag 13 oktober 2009

NIEUWE VRIENDIN

Kijk dit is mijn nieuwe vriendin en is vandaag bij mij komen wonen.
De vorige wist dat ik erg graag bezig was met naald en draad en vond het wel grappig om gaatjes in de kleren te maken die ik weer kon gaan "stoppen".
Nou, dat vond ik natuurlijk niet.....

De tijd tot haar komst heb ik aan dit blok besteedt.
"A little patchwork village" van Rosalie Quinlan.
Veel leuker dan aan verstelwerk je tijd geven.

Graag wil ik aan een nieuwe quilt beginnen zoals in de nieuwe Australian Homespun staan maar eerst moet er wat "ouds"af.


Hoe vind je deze??
Ik hou wel van felle kleurtjes en deze is erg leuk voor de komende zomer, dus tijd genoeg om hem te maken toch?

Met hier een klein detail.



En hoe vind je deze????
Ook uit de homespun.
Mijn moeder vond hem ook erg leuk!
Heb beloofd om deze quilt te gaan maken als ik klaar ben met de opleiding.





1 opmerking:

marco zei

Life wasn't so good met je vorige (LG) vriendin...

De nieuwe Wm ziet er mooi uit.

groeten,
marco