woensdag 28 oktober 2009

HERFSTVAKANTIE

De herfstvakantie is alweer een paar dagen voorbij maar wat hebben we genoten.
Heerlijk uitslapen.
Een stapel leesvoer voor de opleiding doorgenomen ( heerlijk met een kop koffie in bed 's morgens).
Een blok gemaakt van "a little patchwork village".
Een kerstornamentje gemaakt. Heerlijk
"s avonds op de bank.

En de laatste stitchery van "a little patchwork village" gemaakt.
Dus nu heb ik een lege map!
Dat gebeurt niet vaak dat ik een werkje klaar heb en er niets ligt te wachten wat in de map "moet".
Graag wil het zo houden dat er meer afgemaakt wordt dan dat ik nieuwe werkjes begin..Ooit moet ik dan toch al mijn wisp's afkrijgen, toch?

En nu lekker de stofzuger door het huis en dan hardlopen!
Fijne dag!


1 opmerking:

Jantine zei

Dat zal mij niet snel gebeuren... helmaal niets om af te maken, ben benieuwd hoe lang dat zo blijft ;-)