woensdag 4 november 2009

TIJD

Ophet moment ontbreekt het me een beetje aan tijd.
School neemt toch wel erg veel tijd in beslag.
Wel leuk maar ik mis mijn handwerktijd een beetje.
In oktober nog wel een tweede kerstornamentje afgemaakt maar zelfs de opam lijst is nog niet bijgewerkt.

Van Jolanda kreeg ik laatst deze stofjes en tijdschriften alvast voor mij nverjaardag.
Ik wil graag Journey of a quilter ( van Leanne's house) gaan maken maar miste nog wat bijpassende stofjes.



Over mijn verjaardag gesproken.
Dinsdag kwam ons quiltclubje bij elkaar, ook voor mijn verjaardag en ik ben giga verwend!
We hebben een heel gezellige ochtend gehad en het was heerlijk om Jilien weer bij ons aan tafel te hebben zitten want zij was aan een nieuwe baan begonnen en moest veel uren werken. Geen tijd voor de Bee.

Geen opmerkingen: