vrijdag 13 november 2009

VRIJDAGOCHTEND, NAAIOCHTEND

Vanmorgen weer lekker achter de naaimachine gekropen en met die regen buiten was dat geen straf!
Het leverde twee blokken op voor "a little patchwork village"en de andere 4 blokken liggen gesneden en gespeld aan elkaar voor de volgende week.
Een ochtend achter de machine geeft mij veel ontspanning en tijdens het naaien denk ik aan al die projecten waar ik nog aan wil gaan beginnen of af wil maken en zo kom ik een stapje dichter bij mijn einddoel.
Afgelopen week in de avonden heerlijk aan het festonneren geweest en er zijn nu 9 blokken klaar.
Er liggen er nog 2 te wachten de de allerlaatste komt 5 december pas uit!
Heel langzaam werp ik al een blik op de voorraad lapjes om van deze blokken een quilt te maken....
Wordt volgende week vervolgd.
En na zo'n heerlijke ochtend moet er ook nog iets in huis gedaan worden...
De badkamer is nu aan de beurt en terwijl ik aan het poetsen ben denk ik met weemoed terug aan vanmorgen.....
Prettig weekend!

Geen opmerkingen: