maandag 23 november 2009

WEEKOVERZICHT

Zaterdag voor een week terug zijn we heerlijk naar de ikea geweest.
Al maanden had ik er vreselijk behoefte aan om te gaan maar Ben vond het niet nodig!
En ik snap hem wel want je ziet altijd iets leuks wat je eigenlijk niet nodig hebt.
Afgelopen zomer zag ik deze vazen al en nu kon ik me niet meer inhouden en samen met een gordijnroede en een lijst viel het wel mee dit keer wat ik mee naar huis nam.
Dit pakketje zag ik afgelopen zomer al maar ja tijd ontbrak en je kunt niet alles kopen at je ziet.
Vorige week maandag kon ik door verschillende redenen niet slapen en vond dat ik de tijd maar "nuttig"moest besteden.
Bij atelier sterre heb ik dit pakketje besteld want ik vond het wel leuk als surprise..
Alleen is 'ie veel te klein maar nu maak ik hem maar in het groot van karton voor de surprise en van het vilt in het echt.

Afgelopen zaterdag was ik door al mijn werk heen, ik moest eerst iets voorbereiden voordat ik weer verder kon.
Alleen had ik mijn lichtbak uitgeleend...
Dus op het ram in de bijkeuken het patroon geplakt en buiten in het donker samen met de hond de stitchery overgenomen.
Totdat ze me kwijt waren...Toen ging het licht in de bijkeuken uit....lol



Joepie alle 11 blokken zijn klaar!
Het wachten is op de 12de.
Blok 3 van T.F. is klaar maar moet nog in elkaar gezet worden.
Afgelopen vrijdag onverwachts gewerkt dus loop ik achter met mijn "naaimachien werk".
En daar was weer een week!
Tussendoor werk i kook nog en zit druk in de lesstof want ze hebben de toets verschoven vaa 14 januari naar 10 december en vorige week maandag moest alle stof nog behandeld worden....
Waarom had i kook alweer wakker gelegen????


2 opmerkingen:

Jantine zei

In de bijkeuken zonder licht, tja, dan wordt het overtrekken niets! Je mandjes zijn schitterend! Ben benieuwd naar de laatste, ga zo eens even op haar blog kijken.

Birgitte zei

Grappig, net als jij heb ik af en toe ook vreselijk behoefte om naar IKEA te gaan. En ook mijn man vind het vreselijk om mee te gaan. Eigenlijk wil hij mij niet alleen laten gaan met de huishoudbeurs, maar meegaan . . .