zaterdag 2 januari 2010

HAPPY NEW YEAR !!!!!!

Lieve mensen,
Ook ik wil jullie een gezond en gelukkig nieuw jaar wensen met de naasten die je zo lief zijn!
Veel tijd en plezier met het handwerken en alle andere dingen die je graag mag doen.
Voor mij kon het nieuwe jaar niet beter beginnen!
Toen ik vanmorgen nog duf met een kop koffie heerlijk aan het surfen was kwam ik bij haar. http://www.abyquilt.blogspot.com
En toen bleek dat ik een prijs had gewonnen!
Ook ik heb meegedaan afgelopen jaar aan de opam ( one project a month ) en vele met mij!
Vele maanden had ik iets klaar maar andere niet.
Het is toch wel heel verleidelijk om aan iets nieuws te beginnen als je wat leuks ziet en het "oude"weg te leggen voor later!
Terwijl ik mij had voorgenomen toen ik begon met quilten om eerst iets af te maken voordat ik aan het volgende project zou beginnen...Niet dus.
Voor dit jaar had ik helemaal iets bedacht want alle kleine projecten komen wel af, zo clever ben ik ook wel!
Maar de grote duurt toch iets langer of wordt vervangen door een ander groot project.
Dus het jaar 2010 wordt het jaar van de BOM.
Dit jaar wil ik vele van mijn bommen afmaken...
Terwijl ik weet dat er nog een paar leuke beginnen en mijn handwerktijd is schaars.
Vrijdag was altijd mijn naai ochtend maar met het nieuwe basisrooster wat ik heb gekregen mag ik 3 van de 4 vrijdagen werken...
Dus moeten we daar een ander tijdstip voor zien te vinden.
Wil je nog weten welke bommen er af "moeten"
Nou hier komen ze:
Butterfly Garden
Truly Scrumptious
A kittens Tale
Tail Feathter
en
A tisket a tasket
The reindeer and snowman quilt
Oeps, dat zijn er nogal wat niet??
Van de laatste twee zijn de blokken bijna klaar, dus dat moet lukken.
Weet niet of al deze bommen dit jaar klaar komen.....
Maar we moeten een begin kunnen maken en meer bommen afmaken dan nieuwe beginnen.
Wist je al dat Leanne's House weer een nieuwe start?? ( Bij Buttonberry, deze dames zijn zeer aan te bevelen)
En dat er in de Australian Homespun een nieuwe bom start, de voorproefjes zien er erg leuk uit!
Voor nu rest mij niets anders dan jullie een fijne dag te wensen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Proficiat met het winnen van je prijs, je hebt ook al zoveel op je todo lijstje staan. Succes ermee