zaterdag 9 januari 2010

DE EERSTE WEEK VAN JANUARI IN VOGLEVLUCHT

En zo zit je midden in de feestdagen en zo zijn ze voorbij.
Afgelopen dinsdagochtend weer met ons quiltclubje bij elkaar geweest en gezellig bijgekletst.
Van Jolanda kregen we allemaal nog een winters cadeautje.
Omdat ik in het vervolg op vrijdag moet werken wordt de dinsdag maar mijn naaiochtend!
Toen ik thuis kwam lag er dit op de mat!


Daar bleek dit cadeautje in te zitten.
Een patroon met stof en toebehoren om een speldekussen te maken.
Dit heb ik gewonnen met de opam. Afgelopen weekend verzonden en dinsdag al in huis! En dat vanaf Noorwegen, de post kan erg snel zijn.




Woensdag werd dit blad bezorgd door de postbode n ik heb er al mooie dingen in gezien die ik wil maken.
Ook eeen leuk stitchery waar het patroon niet van in het tijdschrift stond maar Levita kan goed tekenen dus wie weet kan zij er iets mee, heb het nog niet gevraagd....


Donderdagavond samen met Ben de boodschappen gehaald.
Elke week komen we bij de AH en daar werkt Ellen, een vrouw die Ben al van jongs af aan kent uit zijn geboortedorp.
Ik vond dat Ellen wel erg mooie bloemen had..."JA, Ben ze zijn in de aanbieding", riep Ellen meerdere malen
. Ben deed net of hij gek was...Maar dat lukte bij haar niet en daarom staat er nu bij mij op tafel een prachtige bos rozen.

Vrijdag kwam Levita van het dorp met ook al een bos prachtige bloemen en zij zocht de vaas maar daar stonden deze rozen al in.."Als ik geweten had dat papa bloemen had gekocht voor je had ik het niet gedaan".
En zo staan er twee prachtige boeketen in de kamer!

In een vorig blogje had ik al verteld dat ik dit patroon zo mooi vond en dat vind ik nog steeds.
De Singer had het juiste kleurnummer niet op voorraad en heeft deze voor mij besteld. Afgelopen vrijdag was 'ie binnen.





Ik vond deze kleur wel erg mooi verlopen.
's Avonds heeft Levita de stitchery op de stof getekend en vanavond komen de snowman and reindeer stitchery wel klaar en dan kan ik zo verder met deze!






Geen opmerkingen: