zaterdag 16 januari 2010

DE TWEEDE WEEK VAN JANUARI

En daar is dan eindelijk blok 11 van de reindeer and snowman quilt!
Las but not least blok 12!
Aankomende week heb ik vakantie en dan ga ik heerlijk stof uitzoeken om de top af te maken en de quilt te sandwichen.
Zou ik dan toch mijn goede voornemens voor dit jaar waar kunnen maken???
Tot nog toe lijkt het erop.


Deze week bestond ook voor een groot deel uit schaatsen!



Heerlijk als de meiden uit school zijn 's middags het ijs op en lekker uitwaaien na een dag leren.



Afgelopen donderdag de toets met 68% afgerond!



Alleen zaten er fouten in de toets die ik weer tegen kwam... Dus mijn cijfer moet nog opgewaardeerd worden. Het antwoord was namelijk fout maar er was geen ander antwoord mogelijk, een mc toets met maar een antwoord!



Dat gaf zo'n lekker gevoel aan de week!



En deze week veel avonddiensten gedraaid dus ook lekker tijd achter de naaimachine doorgebracht.



"A little patwork village" in elkaar gezet en gesanwiched!



Hij ligt nu klaar om doorgepit te worden.








Deze stitchery had ik mezelf voor Sinterklaas cadeau gedaan!



Met restjes stof uit mijn kliekjes box ben ik hem aan het verwerken tot mini quiltje. Eind 2008 heeft Bea mijn kliekjes box eens netjes opgeruimd en alles gesorteerd, eigenlijk mag dat nu weer eens gebeuren, wat een bende...
Of een ander goed voornemen is om meer uit mijn kliekjes box te gaanwerken en die leger te maken....
Wel slecht voor de economie maar ik groei na 1 jaar een eigen naaikamertje te hebben uit de ruimte...
Opruimen en afmaken dus.




Geen opmerkingen: