zondag 24 januari 2010

EEN HEERLIJKE WEEK VAKANTIE

Afgelopen week heb ik vakantie gehad..
Wat heerlijk.
Door mijn werk kan ik niet altijd tegelijk met de kinderen hebben want dat willen alle collega's wel maar zo'n weekje tussendoor is erg prettig.
Geen stress 's morgens want mama heeft alle tijd.
Als de meiden naar school waren ging ik eerst een uur voor school aan de gang want a.s. donderdag hebben we weer een toets.
En er mogen vele verslagen worden geschreven.
Maar na dat uurtje voor school en het huishouden was het HANDWERKTIJD!!
En dat leverde dus weer een lege map op!
Want de afgelopen week heb ik 'a Tisket a Tasket' afgemaakt.
Alle blokken zijn klaar en aan elkaar genaaid.
De komende tijd maar gebruiken om de top groter te maken en te sandwichen.

Ook dit miniquiltje kwam klaar deze week.
Ik heb er geen foto van gemaakt maar 'a little patchwork village' wordt druk doorgepit 's avonds.


Van een collega kreeg ik dit boek te lezen.
Speciaal bewaard voor de vakantie en dat was maar goed ook want toen ik er eenmaal aan begonnen was kon ik niet meer stoppen zo mooi!
Een echte aanrader!

Zo dat was de week in een notendop.
En nu weer over tot de orde van de dag.
Morgen weer werken!





2 opmerkingen:

Simone zei

Heerlijk zo'n weekje vrij! Wat is "A Tisket A Tasket" leuk geworden! Super hoor. en je kerstman ziet er ook al zo leuk uit. Prachtig boek hè? Ik had het voor Sinterklaas gekregen en kon het ook niet meer weg leggen!

Jantine zei

Heerlijk, zo'n weekje, wat zul je genoten hebben! En je mandjes zijn prachtig geworden. Al een idee voor de rand?