maandag 1 februari 2010

UPS AND DOWNS

Soms verloopt een week anders dan je denkt.
Vorige week zondag is Ben met mijn vader naar TOP GEAR geweest. Hij zag op de tv beelden van de show en zijn ogen begonnen te stralen waarop ik zo iets had van "Ga er naar toe"!
Nou en om een lang verhaal kort te maken, hij is gegaan en heeft genoten.
Mannen en auto's.... Alhoewel ik moet toegeven dat TOP GEAR het enige auto programma is wat ik als vrouw ook leuk vind.
Maar dan begint het echte leven weer en moet je soms voor je kind een beslissing nemen die absoluut niet leuk is maar waarvan ze later zal zeggen"Je hebt gelijk". En dat domineerde de rest van de week waarin er gewoon gewerkt moest worden en er een toets voor school geleerd en gemaakt werd.
En heel soms was er tijd voor handwerken.
Ik heb een begin gemaakt aan de binding van 'A Little patchwork village'. Dus bijna klaar!
Als 'ie echt klaar is krijg je hem te zien!
Fijne week!



Geen opmerkingen: