zaterdag 6 februari 2010

EEN FEESTWEEK!!!

Afgelopen woensdag was Ben jarig!
De zaterdag ervoor hadden we het al gevierd met de vrienden maar woensdagavond deden we het nog eens dunnetjes over met de meiden, Sander en mijn ouders.
Vrijdag middag werd er een taart bezorgd bij ons door de moeder van mijn buurvrouw.
Waar een opruimwoede wel niet toe kan leiden.
Want ik groeide uit mijn naaikamertje en ik vond dat ik alles maar eens moest opruimen.
De wol daar deed ik niets mee en na wat navragen bleek mijn buurvrouw er wel mensen voor te weten!
Haar moeder breit graag sokken en was erg blij met de sokkenwol die in de vuilniszak zat.
En alle andere wol is naar de kerk gegaan, daar zijn dames die er weer dekentjes van breien voor de armen in Afrika.


En wij waren gisteren 12 1/2 jaar getrouwd!
Dat was wel een feestje waard!
We zijn met het hele spul uit eten geweest.
Jammer dat Cèntaine geveld was door een buikgriep..
Maar zij wilde dat ij wel uit eten gingen.
We hebben haar beloofd om met haar alsnog een keer uit eten te gaan.



Toen wij thuis kwamen stond daar dit prachtige boeket bloemen van vrienden van ons. Zij hoorde dat we 12 1/2 jaar getrouwd waren en kwamen deze bloemen brengen terwijl wij uit eten waren!



En vanmiddag kwamen mijn ouders met deze prachtige mand met narcissen!
Het lijkt wel lente bij ons in huis!
Zo gezellig.





3 opmerkingen:

Jantine zei

Dat waren een hoop feestjes. Stuk voor stuk de moeite waard om te vieren! En dus gefeliciteerd!

Simone zei

Gefeliciteerd!!!!

Anoniem zei

Hoi mam,

Ik denk stuur ff een krabbel!
Maar in de tekst dat je er neer hebt gezet dat ik ziet was dat julie uit eten gingen ben je een letter vergeten!!
Maar ik stop wel weer want jij wil weer zo nodig op de computer.

ps: ik hou van je!

XXXCèntaine XXX