dinsdag 9 februari 2010

A LITTLE PATCHWORK VILLAGE......


........IS KLAAR!!!
Gisterenavond de laatste hand aan de quilt gelegd en natuurlijk gelijk opgehangen!
Als ik eerlijk ben, ben ik er wel een beetje trots op. Ik ben in 2006 begonnen met quilten en dit is de eerste quilt waarvan ik vind dat ik hem netjes heb doorgequilt.
En tot nog toe hou ik het vol om werk wat er ligt af te maken en niet aan iets nieuws te beginnen.
Deze week staat in het teken van school maar volgende week pak ik weer een ufo om daar een affo van te maken.

3 opmerkingen:

Simone zei

Hij is geweldig! Super hoor, met die Tilda stofjes.... (enne, worden wij hier niet meer over gemaild ofzo???)

Willeke de la Chambre zei

Hij is geweldig hoor, mag je best trots op zijn!

hartelijke groet,

Carina zei

He dat patroon ken ik dacht ik toen ik je blog las. Ik heb hem ook gemaakt en opgehangen. Was heerlijk om te maken. Blijft vreemd om zo bij "bloggers" binnen te komen. Tijd vliegt en er moet ook nog wat gedaan worden voordat ik weer mag knutselen Groet Bloglezer Carina