zondag 14 februari 2010

MIJN NACHTKASTJE

De afgelopen week was weer erg hectisch...
Wanneer is dat nou niet sinds ik de opleiding doe maar deze week schoot zelfs de leraar in de stress van mij omdat ik een 5,5 gehaald heb ( dat is overigens voldoende maar het hoogste cijfer van de klas was een 9,5 ) en dit had men niet van mij verwacht.
Soms zit het een beetje tegen in het leven en schiet het leren erbij in en daar komt bij dat de stof nog erger was om te lezen dan de NRC en daar heb ik ook niets mee.

Dus om mezelf wat te verwennen deze boeken maar gekocht en 's avonds ter ontspanning in bed maar eens lekker lezen.
Op dit moment ben ik "Julia's belofte"aan het lezen.
Het speelt zich in Dartmoor af en daar zijn mijn ouders op dit moment met vakantie. Als je het boek leest waan je je daar ook!
Dus gisterenavond in bed toch nog even "weggeweest".
Voor de rest stond het weekend in het teken van de opleiding en het maken van verslagen. Het is mijn vrije weekend maar daar lijkt het niet op.
Deze week dinsdag, woensdag en vrijdag vrij. Wil tijd hebben om te handwerken maar ben bang dat het alleen school en huishouden wordt..
Fijne Valentijnsdag!

1 opmerking:

Jantine zei

Oeps, dat was dan wel een beetje schrikken, een cijfer veel lager dan verwacht. Maar ach, het is voldoende, dus je mag vast verdergaan! Ik ben zelf ook gek op Marcia Willett, geniet er maar van!