zaterdag 27 februari 2010

DIPJE

Afgelopen week zat ik in een dip....
Het zullen de winter blues wel zijn geweest want nu het weer iets beter wordt is de dip weg..
Of zou het geholpen hebben dat de Australian Homespun werd gebracht door de postbode??

En vorige week vrijdag dit patroon bij buttonberry besteld.
Op dit momnet heb ik weinig tijd om te handwerken en een stitichery 's avonds is wel lekker ontspannen om te doen vooral als dit in een kleur moet gebeuren, weinig om over na te denken....Soms zo lekker!
Dus ik denk dat ik vandaag maar eens op zoek ga naar een stukje stof om dit werkje voor te bereiden, de patronen zijn namelijk ook nog iron on transfer. ( Gemak dient de mens!)
Maar nu eerst medisch rekenen want daar moet ik dinsdag een 10 voor halen.
Malea vind dit maar raar, een 9 is toch ook goed!
"Maar dat betekend wel dat ik iemand iets verkeerds injecteer"...Gaf ik als antwoordt.
"Geeft niets mam, we gaan allemaal een keer dood!" ( Malea's woorden).
En daar zit wel wat in maar daar wil ik niet de schuldige van zin!
Fijne dag!!



1 opmerking:

Elly (creatieveling Elly) zei

Heerlijk ontspannen hè de homespun? Ik heb van de week ook de laatste ontvangen.
Lekkere reactie van je dochter.
Sterkte van de week met je medisch rekenen!
groetjes Elly