maandag 1 maart 2010

BIJTANKEN

Dit weekend stond in het teken van bijtanken.
De afgelopen weken waren erg druk en bezet.
Tijd voor ontspanning en tijd voor elkaar.
Vrijdagavond zijn we met het hele spul naar de Eemhof geweest om te zwemmen. Heerlij, dat warme water en in een stoeltje met een kop koffie!
Zaterdag heb ik de helpdesk gebeld ( een schat van een vriendin ) die me geholpen heeft met medisch rekenen.
En dat heeft geholpen, ik snap het nu tenminste!
Nu nog die 10 halen morgen.
En gisteren naar de handwerkbeurs....
Mijn handwerkhart opgehaald!!!
En zoals je ziet spullen gekocht om te haken.
Vorig jaar had ik bij deze dames ( www.hoooked.nl) ook al een starterspakket gekocht en ik was verkocht!
Dus ik had mezelf het boek beloofd en genoeg materiaal om dingen te gaan maken.
Gisterenavond de eerste steken al gedaan.

En natuurlijk wat lapjes...Deze zijn voor de elfenquilt. Eerst wilde ik hem in het zwart/wit maken maar vond dat toch te doods en nu rood toegevoegd.
Al het materiaal ligt nu klaar, nu enkel nog een dag om alles op de rit te zetten.
Hierna naar Wil.
Zij is ziek geweest en het was fijn om haar weer te zien!
Zo weer helemaal opgeladen!
Laat de week maar komen!
( Ik heb zelfs de ramen gelapt vanmiddag en de gordijnen gewassen....
De insider weet wat dit betekend! )

Geen opmerkingen: