zondag 7 maart 2010

EEN ROERIGE WEEK

Het was een erg drukke week maar wel een super week!
Dinsdag voor medisch rekenen een 10 gehaald!
Daar was ik natuurlijk erg trots op!
Bij thuiskomst hadden de meiden het ( deur-) schoolbord voor mij versierd.
Op donderdag lag blok 8 van Tail Feather op de mat...
Oeps, ik ben nog maar met blok 4 bezig...




En de stitcheries uit de Australian Homespun ( red issue) zijn klaar.
De stof ligt al in huis om er een kussen van te maken.
Op naar de volgende week!
Ik heb er zin in en doordat het rekenen gelukt is is er een last van mijn schouders af.
Volgend weekend hoop ik wat tijd te hebben om achter de naaimachine door te brengen want daar komt deze week niets van terecht.
Maar 's avonds kuip ik wel op de bank met een stitchery!

1 opmerking:

Jantine zei

Gefeliciteerd, wat een mooi cijfer! Maar vooral heerlijk dat je het snapt en dus weet wat je moet doen. Daar gaat het toch om?
Je stitcherie is erg leuk, heerlijk om zo iets te kunnen doen als afleiding.