dinsdag 23 maart 2010

HEERLIJK, BIJNA VRIJ

Vanavond nog een avonddienst en dan ben ik na 6 dagen werken een paar dagen lekker vrij.
Al heb ik donderdag wel school en een toets.
Maar met dit weer kan ik lekker in de tuin zitten leren.
Gisteren na mijn ochtenddienst dacht ik: "laat ik eens gaan schoonmaken".
Een goede gedachte, niet??
Tot mijn verbazing kom ik dan een mok op de ladder tegen....
"Ach ja, vergeten op te ruimen", was het antwoord wat ik later kreeg....
Ben ik de enige die dit soort dingen heeft?
Levita zit in haar HAVO examenjaar en wil hierna de PABO gaan doen.
Dus ging ze samen met Ben naar de opendag!
Ze was helemaal enthousiast!
Verschillende lessen hebben ze samen bijgewoond van Levensbeschouwelijke stromingen tot handvaardigheid.
Voor Ben was het laatste compleet nieuw want hij heeft de kleuterschool overgeslagen...
Op de eerste dag is hij weer naar huis gelopen, hij vond er niets aan!
Volgens de juf was hij er nog niet aan toe en moest hij met 6 jaar maar gewoon naar school gaan...
School is nooit een favoriete bezigheid geweest voor hem.
Levita moppert ook weleens op school...We moeten lachen want ze gaat tot haar 67 ste jaar naar school ( als alles doorgaat zoals wij verwachten) maar volgens haar is het anders al je les geeft dan dat je les krijgt!
Na de toets volgt er weer quiltnieuws!

1 opmerking:

David van Doesburg zei

Ik wens Levita veel succes met haar examens dit jaar.

Steeds meer eindexamenkandidaten volgen een examentrainingen om volledig voorbereid te zijn op de eindexamens. Via deze site kunt u de verschillende alternatieven vergelijken: vergelijk alternatieven