maandag 29 maart 2010

OOK AL REGENT HET PIJPESTELEN, IK BEN DOWN IN THE GARDEN!

Na een 6,2 voor mijn toets van vorige week donderdag ( aan de lage kant vind ik zelf maar soms moet je denken een 5,5 is voldoende en de rest van je leven voorrang geven) vond ik dat het tijd was om aan iets nieuws te beginnen!
Het hele jaarben ik bezig geweest om dingen af te maken maar dit project bleef me maar aanstaren!
Kijk eens naar al die heerlijke zomerse kleuren!
Ik moest er gewoon mee beginnen!

En daar is op het moment gewoon tijd voor want de volgende toets is pas 20 mei.
Alhoewel er verschillende verslagen moeten worden geschreven voor die tijd. Ik heb mezelf voorgenomen om er elke dag een te doen en die van vandaag is al klaar!
P.S. Weet je wel dat er over 48 iemand jarig is????
Een lief meisje vertelde me dat vanmorgen.


1 opmerking:

Simone zei

Je hebt groot gelijk, je hebt het verdiend! En dit project word je volgens mij supervrolijk van :)