zondag 4 juli 2010

RAADSEL

Wat heeft deze ordner te maken.........
.....Met deze kop stof???

Nou daar zit dit patroon in en elke dag komt er een patroon bij.


Want ik doe hier aan mee!
Nu de meiden vakantie hebben en de opleiding tot een einde komt, komt er tijd vrij voor leuke dingen.
En ik was hier helemaal weg van.
Elke dag kan ik inloggen en staat er een nieuw patroon op de site in de maand juli.
Niet alles vind ik even leuk maar smaken verschillen.
Ik weet dat er genoeg projecten afgemaakt moeten worden maar dit is mijn vakantie traktatie!
Ik wens jullie een fijne dag!
Wij gaan met 7 kinderen naar het strand en BBQen met zijn negenen vanavond om de vakantie in te luiden!




1 opmerking:

Simone zei

Oh, wat een leuk project!!! Ik ben een groot deel van de maand juli met vakantie, dus heeft 't geen zin voor mij om mee te doen.... Veel plezier met je dagje strand en BBQ!