vrijdag 16 juli 2010

BIJNA VAKANTIE

Hier zien jullie mini blokje 3 van "Down in the garden".
In de weinig vrije tijd die ik had de afgelopen periode wilde ik graag blijven handwerken en vooral stitcheries vind ik heerlijk ontspannen om te doen. Dus ik zorgde dat ik altijd wat klaar had liggen.
De rest van blok 3 "moet" ik nog.
Hier is blok 4, alleen de vlinders moet ik er nog op appliceren.
Maar dat die ik morgen.
( En het stitchery gedeelte vraagt nog om wat vrije avonden)

Nog een week en dan hebben we vakantie!
Zeker weten dat ik blok 5 voorbereid en meeneem!
Wat zit hier veel stitchery in!
Ik hoef me op de camping niet te vervelen.

De studie boeken blijven even in de kast...
Want gisteren nog een 6.8 voor een toets gehaald en de volgende is pas weer 17 augustus!
Laat de zomer nu maar echt komen!




Geen opmerkingen: