donderdag 12 augustus 2010

IK GING OP REIS EN NAM MEE.......

Toen wij 3 weken geleden op reis gingen moesten er natuurlijk koffers ingepakt worden!
Maar ook dit kleine koffertje ging mee, op schoot want de auto en de aanhanger was afgeladen vol.
Als je met 5 mensen gaat kamperen ( in Nederland, dus je moet voorbereid zijn op alle soorten weer) gaat er veel, heel veel mee.
In dat koffertje zat dit.
Blok 4 en 5 van "Down in the garden" .
Ik dacht als ik 2 weken ga kamperen dan heb ik tijd genoeg om te handwerken.
Nou de eerste week gebeurde dat ook maar de tweede week had ik zoveel contacten opgedaan dat ik op tijd moest bedenken om naar het toilet te gaan want anders kwam ik daar te laat...
Het was wel bere gezellig!
Ook de meiden hebben zich prima vermaakt. We stonden op een veld met allemaal leeftijds- genoten en ze zijn met een stel naar Walibi geweest. Het pretpark lag schuin tegenover de camping en de vrijkaartjes van de buurman boden uitkomst!
Na twee heerlijke weken gingen we weer huiswaarts maar we zijn super uitgerust en
de meiden verlangen alweer naar school...
Levita is al sinds half april niet meer geweest i.v.m. haar examen en haar nieuwe school valt in een andere vakantie regio waardoor ze nu nog 4 weken vakantie heeft!
Cèntaine mist het sporten maar dat begint maandag gelukkig weer!
Want ze kan niet meer stil aan tafel zitten en danst de hele avond door de kamer...
Malea vind het allemaal erg spannend , de middelbare school. Vandaag gaan we met Oma winkelen. Elk kind want naar de middelbare school gaat krijgt nieuwe kleren van Oma en Opa.
Ximene mag maandag als eerste de spits afbijten met het naar school gaan! Ook zij gaat een spannend jaar tegemoet want met 10 jaar naar groep 8 is ook heel heftig.
Nu als een razende wat aan mijn huishouden doen want de afgelopen week stond alweer in het teken van school ( zelf ). Het zijn de laatste loodjes en het eind is in zicht! Dinsdag a.s. een praktijktoets en 2 september de laatste theorie toets.
En we hebben alle school spullen en sportkleding weer in orde gemaakt want je kunt niet met verwassen en te kleien kleding aan het nieuwe sportseizoen beginnen!

Geen opmerkingen: