dinsdag 28 september 2010

BAAS EN PERSONEEL

Deze DAME met hoofdletters woont sinds oktober 2008 bij ons.
Zij ziet dat anders, wij zijn haar personeel en wonen dus bij haar.
Je kunt haar op de gekste plekken in huis vinden.
Bijvoorbeeld in het kastje wat aan de muur in de tuin hangt.
Ik vond het wel raar dat het gietertje zo vaak uit het kastje lag maar nu weet ik waarom!
Of je ziet haar in de mand liggen die onder tafel staat.
Deze tafel hadden we nog geen dag en Moke liep om de tafel heen, keek in de manden en besloot dat het haar manden zijn!
De spullen schuift ze aan de kant of ze gaat er pontificaal op liggen.


Gisteren kwam ik terug van onze gezellige bee.
Weer helemaal bijgekletst en nog wat gehandwerkt ook!
Maar toen i kuit het raam keek zag ik dit tafereel....
Zeker 10 minuten heeft ze zo doodstil gestaan...
Ik dacht nog er zit iets in, een lekker muisje of zo...
Maar nee hoor, na die 10 minuten klom ze uit de gieter en vleide zich weer in het tuinkastje.
Waarna ik mijn weg weer kon gaan..
Ik was natuurlijk zo nieuwsgierig dat ik naar Moke bleef kijken....
Binnengekomen lag er op de mat bij de voordeur de nieuwste Australian Homespun.
Driemaal raden wat ik 's middags deed.



2 opmerkingen:

Jantine zei

Ik was al een tijdje niet langs geweest... wat word je Down in the garden schitterend! Ik heb er met bewondering naar zitten kijken!
En dat verhaal over de DAME, vooral de foto's, zijn prachtig. Ik zie het zo voor me...

Guusje, zei

Heerlijk zo'n dame wat halen ze toch veel uit en ja ze hebben echt personeel. Leuk de Homespun, heerlijk om in te lezen.