zaterdag 2 oktober 2010

DOWN IN THE GARDEN

Hier zie je blok 3.
Eindelijk klaar.
Buiten het werk om waren er deze week veel bezoekjes ( tandarts, ortho en de huisarts....)
En bijna is blok 4 klaar alleen dacht ik gisterenavond een uurtje te gaan liggen op bed...Maar dat werd de hele avond.
Moet zeggen: Ik ben nu wel erg uitgerust!
Straks nog de badkamer met een emmer op plezieren en dan naar de IKEA...
Ik heb hele leuke gordijnstof gezien en de gordijnen in de woonkamer zijn op. ( echt waar de eaten vallen erin...)
Nu had ik de planning om naar Amersfoort te gaan en gelijk een bakkie bij mijn ouders te doen maar,
Het wordt Duiven want in Amersfoort is de voorraad op...
Voor 2 weken terug was ik in Duiven en toen was daar de voorraad op..
Gelukkig kun je via Internet kijken waar er dan wel voorraad is..

Geen opmerkingen: