zondag 12 september 2010

WORK UNDER CONSTRUCTION...

Nadat ik 4 weekenden gewerkt had ben ik dit weekend ( eindelijk ) vrij.
Wij zijn dit weekend begonnen met een gezellige middag met mijn ouders en daarna heerlijk tafelen.
Ook was er deze week nog een klein beetje vrije tijd over om te handwerken..
Eindelijk is blok 2 van "Down in the garden"klaar. Alhoewel mijn Dresden plate nog wel wat perfectie kan gebruiken...Ik kan ook iets netter gaan strijken....
En dit boek werd bezorgd door de postbode..
Alle Nederlandse boeken had ik gelezen maar ze worden niet meer vertaald en ik vond dat ik wel een cadeautje had verdiend na het behalen van mijn laatste toets.
Ik moet zeggen dat dit boek net zo makkelijk leest in het Engels dan in het Nederlands.
De schrijfster schrijft zo lekker ontspannen dat het heerlijk ontspannen is met een Engels boek.
Ik heb zelfs nog 2 boeken gekocht..
Dus de postbode komt deze week nog een keer!

En hier zie je blok 1 & 2 aan elkaar genaaid!
Nu maar hard aan het werk om blok 3 en 4 af te maken....
Want blok 7 wordt deze week ook nog bezorgd.
En nu nog maar een paar steekjeshandwerken...
Fijne avond!


Geen opmerkingen: