vrijdag 3 september 2010

ALWEER EEN WEEK VOORBIJ.......

Sinds mijn vorige bericht is er alweer een week voorbij en wat voor een week.....
Een week waarin Levita na 4 1/2 maand geen les te hebben gehad naar summer school ging om haar taal en rekenen bij te spijkeren voor de PABO die volgende week begint.
En wat is het vroeg, de wekker die om 6.15 uur gaat als je de bus moet hebben van 7.30.
Een week waarin ik vanmorgen de miniblokjes van blok 6 genaaid heb aan de rest van het blok.
Dat ligt nu te wachten op een paar vrije uurtjes.
Waarin ik vanmorgen gewerkt heb aan de Churn dash blokjes voor blok 1,3,7,9 van "Down in the garden".

En waarin ik in de avonduurtjes gewerkt heb aan blok 5 van "Down in the garden" en deze is nu klaar!

Morgen ga ik met Levita en Sander de Airebornetocht lopen ( 15 kilometer).....

Prettig weekend!




2 opmerkingen:

quiltmarjanneke zei

Hey Sivia,
Ik leesje blog regelmatig en vindt het erg knap wat je naast man, vier kids en werk allemaal nog doet!
groet Quiltmarjanneke

quiltmarjanneke zei

euh sorry, Silvia