vrijdag 27 augustus 2010

VRIJE VRIJDAG


Voor het eerst in maanden tijd had ik weer een vrije vrijdag!
In mijn nieuwe basisrooster blijft dit ook een vrije dag.
In het vervolg wil ik de ochtenden op mijn naai kamertje gaan door brengen en vandaag was daar een voorproefje van.
Hopeloos loop ik achter met de top van "Down in the garden" quilt maar vandaag heb ik een eerste aanzet gedaan om een inhaalslag te maken.
Hier is blok 6. Er moet alleen nog een rand met blokjes links aan blok 6 gemaakt worden en dan zijn de voorbereidingen klaar en kan ik 's avonds de stitcheries gaan maken.
Met een tevreden gevoel zit ik achter de pc...
Dat gaat zo wel over want ik heb een externe harde schijf gekocht dus nu
moet ik mijn troep ( van 5 jaar ) die op de pc staat opruimen...
Ik geef de voorkeur aan "echte"dingen opruimen, dat geeft veel meer een tevreden gevoel dan datgene wat ik achter de pc doe, niemand die het ziet....
Een opgeruimd huis valt tenminste op!
Prettig weekend.

Geen opmerkingen: