zaterdag 21 augustus 2010

AUSTRALIAN HOMESPUN

Na een ochtend werken kwam ik bij huis en daar lag op de mat de nieuwe Australian Homespun.
Ik vind dat altijd zo'n heerlijk ontspannen tijdschrift en ik krijg daar een giga energie boost van om te gaan handwerken. Ik blader altijd eerst het tijdschrift door voordat ik hem uitgebreid ga zitten lezen.....


En wat schetst mijn verbazing???
Ik sta erin!
Nu had ik voor een aantal maanden terug al een mail gekregen ik ik foto's in wilde sturen met een bepaalde resolutie en of ik er een stukje bij wilde schrijven maar ik had nooit gedacht dat ze dat zouden plaatsen...
Wel dus!
Toen ik in 2006 begon met patchwork en quilten had ik niet gedacht dat ik nog zo "beroemd" zou worden...

En in de A.H. stond deze quilt, wel erg leuk voor boven de schouw van de houtkachel...
Terwijl ik mezelf had opgelegd dat ik alleen aan "Down in the garden" zou werken...



Oja,
Hebben jullie deze al gezien??
Dat is de Homespun van vorige maand.
Die plofte op de mat vlak voordat we met vakantie gingen.
Heerlijke uren in de tuinstoel op de camping doorgebracht met lezen van de artikelen en mezelf verlekkerd met al die mooie patronen.



Geen opmerkingen: