dinsdag 8 februari 2011

Afgelopen maandag ben ik bijna de gehele dagbezig geweest om deze 12 blokkenvoor te bereiden.
De stofjes zijn restjes van Truly Scrumptious.
Op de witte vlakken zijn huisjes getekend.
"A cottage year" van Katy Smitz.
Alhoewel dat op de foto nietduidelijk te zien is.

Gisteren heb ik blok 1 van "The the night before Christmas" voorbereid.
De stofjes had ik voor mijn verjaardag van haar gekregen en zelf heb ik er wat bijgekocht om de gehele quilt te kunnen maken.
Nu heb ik de komende tijd voldoende werk liggen om 's avonds op de bank te gaan zitten handwerken.

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat ziet het er mooi en gezellig uit. Erg leuk allemaal mooie stoffen gebruik je.

els koetsier zei

Hoi Sylvia.

Wat een mooi patroon is deze toch Night before Cristmas.

Neem je blok mee as dinsdag op de bee?

groeten els