dinsdag 8 februari 2011

LENTE??????, LENTE!!!

Afgelopen zaterdag vond ik dat er nodig wat lente in huis moest komen.
Het leek wel herfst met die wind!


En wat voorjaarsplanten c.q. bloembollen doen mij dan goed!



Maar tot mijn verbazing is de lente al begonnen in de tuin!
Hier zie je de knoppen van de hortensia al!




En hier de eerste bloembollen die de grond uit komen.




Dan wordt het ook weer tijd om de was buiten te hangen.
Wat ruikt dat lekker hè, was die buiten gedroogt is.


Ook in de FLOW stond er een artikel over de seizoenen.
Daar moeten we veel meer naar leven in plaats van altijd maar jachten en naar de volgende gebeurtenis toe leven.
Want:
Vanuit het verleden gaan wij via de heden naar de toekomst!
Ik "moet" dus niet zo snel voorjaar willen maar gewoon wachten totdat zij komt!
( filosofisch hè? )
En dan nu weer terug naar de orde van de dag....
De stofzuiger neemt het stof tot zich in huis zodat ik daarna heerlijk met mijn stofjes bezig kan gaan!


1 opmerking:

Simone zei

Hahaha, ik heb ongeveer een zelfde berichtje op m;n blog gezet!