zondag 27 februari 2011

NA EEN BLOGSTILTE, NU VEEL FOTO'S!

De foto is niet erg duidelijk maar in een eerdere post liet ik jullie weten dat je mee kon doen aan een verloting...
Nou die heb ik dus gewonnen!
Levita is erg in haar sas met het boek en heeft er al een aantal dingen uitgehaald die ze nog niet wist! Èn waar ze wat aan heeft voor haar opleiding!
Ondertussen vind ik het heerlijk om aan het eind van de dag, als het geren van en naar het voetblaveld, de volleybalzaal en de wasmachine weer voorbij is om te gaan handwerken...
De afgelopen weken ben ik bezig geweest met "A cottage year".
Hier zie je januari.

Februari.


Maart.



April.




Mei.





Juni.







Juli.







En Augustus.
Zoals je al wel gezien hebt moeten de blokken nog gestreken worden maar dat doe ik allemaal in een keer als ze aan elkaar genaaid worden.
Dit was niet het enige wat me bezig heeft gehouden de afgelopen twee weken maar dat is voor een volgende blog!








1 opmerking:

quiltmarjanneke zei

hele leuke stitchery Silvia en mooie kleuren ook!