vrijdag 4 maart 2011

4 MAART....

Hier zie je alweer het twee na laatste blok van de folk art quiltbom .
De blokken festonneer ik, jammer alleen dat het zo snel klaar is!

Afgelopen december was er een verkoop van Amarylles bollen bij Malea op school.

Ik vond dat een mooie axtie en dacht met de Kerst mooie bloemen te hebeen... Helaas bleef de pot heel lang leeg maar nu 4 maart staan de bollen in bloei!



September.

Deze week is er ook nog gehandwerkt.

Ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank te zitten met de beentjes omhoog..

En dan wat steekjes wegprikken zoals Simone dat zo mooi zegt.



Oktober.




November.

Een beetje wazig...







December.

Vanmiddag heb ik stof en fiberfill gehaald om de top to een quilt te verwerken.
Alle restjes stof die ik had van de T.S. is nu op!
En ik ben met nog meer restverwerking bezig maar dat is voor een volgende blog!
Prettig Weekend!



1 opmerking:

Jantine zei

Wat een leuke huisjes!