dinsdag 23 augustus 2011

WEER EEN BEETJE DE OUDE......

Het lopen gaat nog niet zoals het hoort maar zo langzamerhand krijg ik mijn oude energie weer terug en vind ik het ook weer leuk om te handwerken.

Nu heb i keen kast met lades en in een van die lades ligt nog heel wat materiaal om leuke dingen van te maken.

Zo ook het materiaal voor deze kussens.

De stof had ik nog liggen en alle frutsels heb ik bij haar

gekocht van de cadeaubon die ik voor mijn verjaardag had gekregen. De frutsels lagen er al een tijdje want over niet al te lange tijd ben ik alweer jarig...

Tijd om aan de slag te gaan!


Op deze regenachtige dag heb ik mij niet verveeld!


En als je dan zo bezig bent krijg je vanzelf meer inspiratie...



5 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een gezellige kussens. Wat fijn dat je weer energie krijgt om lekker met zulke dingen bezig te zijn!

Simone zei

Wat een leuk kussen! Ik vind hem alleen helemaal niet jouw stijl... ;)

Guusje, zei

Wat een leuk kussen en ik hoop voor je dat het steeds beter gaat.

Dear Jo zei

Hé Sil, Fijn dat je weer een beetje energie hebt en ik vind het kussen heel erg mooi. Misschien ben ik het wel een beetje eens met Simone. Het is verrassend anders dan je "normale" projecten.
Ik mail je morgen even wat uitgebreider. Groetjes voor nu.

Elly's freubel hoekje zei

Leuke blog
Mooie brocante kussens
Beterschap
Groetjes Elly