dinsdag 6 september 2011

SPRAKELOOS OP DE BEE.......

Vanmorgen kwamen wij voor de eerste keer weer bij elkaar na de vakantie.

nou dat werd voor mij een onvergetelijke BEE!


Mijn vriendinnen hebben me namelijk verrast met een quilt!

Deze quilt geeft me warmte maar niet alleen van de quilt maar nog meer de vriendschap die hij symboliseert!

Een motorongeluk krijgen gaat je niet inde koude kleren zitten maar dit is toch wel een super cadeau!

Voor het eerst was ik sprakeloos...

En dat voor iemand die anders nooit zonder woorden zit!



Els

Jillina

Will


En last but not least Joke



Dames super bedankt!!!!!!


2 opmerkingen:

Dear Jo zei

Graag gedaan!!!! Ik ben blij dat je er zo gelukkig mee bent :))))

Jantine zei

Wat een geweldig cadeau! Ik hoop dat je het nog lang mag koesteren en er van genieten!